سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
دانلودپی سی
منوي اصلي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

Alternative content



طراح قالب

محمد رضا نخعی DP30.LXB.IR


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.نظر یادتون نره .یرای سفارش تبلیقات در سایت با شماره تلفن 09370679132.تماس حاصل فرمایید.
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» Benvista PhotoZoom Pro

 

Benvista PhotoZoom Pro نرم افزاری مشهور برای افزایش اندازه و رزولشون عکس بدون کاهش کیفیت است. این نرم افزار میتواند عکس با اندازه های مختلف را تا مرز ۱ میلیون در ۱ میلیون پیکسل افزایش رزولوشن دهید. البته نباید انتظار معجزه از این نرم افزار داشته باشید ، ولی Benvista PhotoZoom Pro با توجه به الگوریتم های پچیده اش افزایش اندازه عکس ها را با کمترین کاهش کیفیت انجام خواهد داد که با دیگر نرم افزارها ممکن نیست. این نرم افزار با تکنولوژی به نام S-Spline Max عکس ها را با حفظ وضوح ، گوشه های صاف و جزئیات مناسب افزایش رزولوشن میدهد. این نرم افزار دارای تنظیمات از پیش تعیین شده است که میتواند توسط کاربر تغییر یافته و به نوعی شخصی سازی شود و همچنین میتوانید تنظیمات انجام شده را ذخیره کنید تا بر روی دیگر عکس هایی که قصد افزایش اندازه آنها را دارید نیز اعمال شود. این نرم افزار ضمن اینکه به صورت مستقل عمل میکند ، توانایی استفاده به عنوان پلاگین بر روی نرم افزار فتوشاپ را نیز مهیا کرده است. 

 

benvista
photozoom افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت PhotoZoom Pro 5.0.2.0

 

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 


» نرم افزار ویرایشگر

Aurora3D DesignBox نرم افزاری کاربردی جهت طراحی و ویرایش عکس ها و خلق طرح های جدید گرافیکی می باشد. این نرم افزار به طور واقع جعبه طراحی است و امکانات زیادی را در خود جای داده است! ابزارهای زیادی جهت ویرایش و طراحی نرم افزار جهت ایجاد طرح های گرافیکی و همچنین ویرایش عکس ها وجود دارد. ایجاد طرح های گرافیکی و ویرایش عکس ها و قرار دادن افکت روی آنها و همچنین تنظیم رنگ و ایجاد فایل های انیمیشن از قابلیت های جزئی نرم افزار محسوب می شوند. در ابتدا میتوانید با تنظیم کنتراست ، روشنایی ، اشباع و وضوح عکس خود را بهتر جلوه دهید ، سپس با تنظیم رنگ و تنظیم rgb مرحله بعدی را طی کنید. وجود فیلترهای نظیر Blur, Soften, Gaussian Blur, Sharpen, Edge, Emboss, Erode, Contour, Jitter, Flip, Mirror, Negative و Gray Scale میتواند تصاویر را زیباتر کند. در کنار این امکانات ، نرم افزار دارای ابزاری جهت خلق آثار و طراحی است. ابزارهایی جهت پدید اوردن نقوش و رسم اشکال مختلف و رنگ آمیزی انها که همانند paint ویندوز می باشد. قابلیت بعدی تغییر فرمت عکس ها در کنار برش و چرخش و تغییر سایز و یا قرار دادن واترمارک روی انها می باشد. ساخت فایل های gif انیمیشن با قرار دادن چندین عکس و فریم در کنار هم و تنظیم آنها از دیگر توانایی های نرم افزار محسوب می شود. QRCode Generator نیز یک قابلیت منحصربفرد نرم افزار می باشد که میتواند از نام شما QR Code تهیه کند و تحویلتان دهد! نمایش و ویرایش و تبدیل فرمت فایل های وکتور SVG نیز در این نرم افزار تعبیه شده است.

 

Aurora3D
DesignBox دستیار طراحی و ویرایش Aurora3D DesignBox 1.08.31

 

 


» وکتور های جدید و زیبا از ورزش پارکور

مجموعه وکتور های جدید با موضوع ورزش پارکور را امروز از سایت دانلودها ، آماده دریافت ساخته ایم.وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.این وکتور که با فرمت AI بوده را می توانید به همراه یک پیش نمایش TIFF از دانلودها دریافت نمایید.

 

Parkour vectores وكتور هاي جديد
و زيبا از ورزش پاركور


» حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش عکس Adobe Photoshop Lightroom 4.2 Final

Adobe Photoshop Lightroom نرم افزاری فوق العاده و حرفه ای برای عکاسان و افرادی است که میخواهند عکس های حرفه ای داشته باشند ، می باشد. شاید امکاناتی که این نرم افزار در اختیارتان قرار میدهد را در نرم افزارهای دیگری نیز یافته باشید ، ولی مسلم است کمپانی adobe نرم افزارهای بسیار قدرتمندی را وارد بازار میکند. این نرم افزار با ارائه ابزارهای پیشرفته برای کنترل عکس ها به کاربر عکاسان کمک میکند عکس های بهتری را آماده کنند. این نرم افزار محیطی بسیار عالی را برای ویرایش تصاویر آماده میکند. هرلحظه امکان برگشت به عقب و undo های طولانی وجود دارد. نرم افزار دارای براش های زیادی می باشد که میتواند در زیبا کردن هرچه بهتر عکس های تصویر برداری شده کمک کند. یکی از قدرت های نرم افزار در تنظیم رنگ است. مسلما یکی از مهمترین فاکتورها در عکاسی تنظیم بودن رنگ ها است. اگر عکسی از تنظیم رنگ نامناسب برخوردار باشد میتواند الهام بخشی خود را از دست دهد ، توسط  Adobe Photoshop Lightroom به صورت حرفه ای امکان پذیر است. تبدیل عکس ها به عکس های سیاه سفید نیز فراهم می باشد. سایه و سایه روشن ها نیز در عکاسی بسیار اهمیت دارد که توسط این نرم افزار میتوان سایه و سایه روشن ها را نیز تنظیم کرد. از بین بردن نویزهای تصویر و پرش های بوجود آمده نیز مسلما به صورت حرفه ای در این نرم افزار صورت میگیرد. ساخت عکس های کتاب مانند گرافیست های حرفه ای از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. میتوانید با استفاده از عکس های کتابتان یه عکس کتابی بسیار زیبا طراحی کنید. در نسخه جدید این نرم افزار همانند فتوشاپ CS6 امکان ویرایش و اصلاح فیلم ها نیز اضافه شده است.

قابلیت های دیگر نرم افزار را در ادامه مطلب بخوانید…

adobe lightroom
4 حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش عکس Adobe Photoshop Lightroom 4.2
Final

 


صفحه قبل 1 صفحه بعد

»